maandag, december 08, 2008

Aflossingsmarathon Terneuzen

De 2 weken rust zaten er op (wel onderbroken door 2 wedstrijden in het vorige weekend). En rust roest. Al van bij de start voelde ik het. Het liep voor geen meter. De 2 rondjes voor JCA gingen nog in een tijd van 49m36s voor 10,5 (volgens Garmin slechts 10,2). Vervolgens wat in beweging gebleven. En dan 2 rondjes voor de webloglopers. Had ik spijt dat ik die rondjes nog moest lopen. Heb de minst erge foto's er moeten uitzoeken.


Wie waren de webloglopers? Eerst kwam Herman in actie, dan Sandra Cauwels, vervolgens Yves (van Chris), dan Walter v Bambrugge (als de naam nt 100% correct is vergeef het mij hè) en dan ikke nog. Er waren ook nog enkele andere bloggers zoals Marlon, Gunther en Selena, de witte Kenianen, ... Na het afzien was er gelukkig een warme douche en een stoeltje over in de zaal om beetje te bekomen.

8 opmerkingen:

  1. Zag het op de video! Het enthousiasme straalde er niet meer vanaf;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een man lijden kan. Ja lopen is niet altijd even plezant hé. Toch mooi gelopen hoor. Beetje teveel rust gehad voordien zeker.
    Gr. Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Naar het schijnt is het nochtans om zo nu en dan eens te rusten .... En dan direct na de rustperiode een halve marathon: chapeau!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch knap gedaan ze! De webloggers waren alleszins heel blij met jou in hun team. Enne 1 klein tipke, de man van Chris is Vincent :-).
    Grt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals verwacht, vonden wij na 1 rondje al dat het genoeg was... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt alleszins een prestatie geleverd om u tegen te zeggen. Ik was al behoorlijk (om niet te zeggen volledig) kapot na dat ene rondje dat ik moest lopen en jij hebt dat zomaar eventjes 4 keer gedaan. Man man.
    We hebben samen een onvergetelijke dag beleefd en elk heeft op zijn manier een prachtige prestatie neergezet. En daar was het tenslotte allemaal om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. raar, had al een reactie gezet maar 't is weggevallen precies :-)
    In ieder geval, ook al was je niet in beste vorm, toch chapeau om voor twee ploegen uit te komen Joeri ! En de volgende keer Vincent zijne naam niet meer vergeten he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Chris: was er al op gewezen, vrees dat ik dat nog ga tegen komen. Ik en namen, amai.

    BeantwoordenVerwijderen