maandag, december 15, 2008

Winterjogging

Geen echte winterse omstandigheden voor de 2° winterjogging van deze winter in de Brielmeersen te Deinze. Wat fris, maar geen vrieskou, eigenlijk een mooi joggingsweerke. Wel al om 10h starten. Maar omdat ik na de jogging nog ten dienste v d horeca sta, was ik er zelfs nog vroeger bij. Samen met Vincent (Runner), nog een vroege vogel, hebben we vooraf reeds een rondje ingelopen. Na dat rondje kwam de massa vollop toe. Met daartussen heel wat bloggers (oa Herman, Peter Endorfine junkie, Fré, Gwendoline heb ik zelf niet gezien, en waarschijnlijk nog enkele andere die ik vergeet). Stipt om 10h konden we starten. Het parcours werd licht aangepast tov vorig jaar. Een stukje minder asfalt en Finse piste in de plaats. De afstand volgens mijn Garmin 8,5Km plus de 4Km die we inliepen. De officiële tijd is 44m rond.
En dankzij Herman zijn vrouwtje kan je zien dat ik geprofiteerd heb van het kopwerk van mijn teamgenoten.

9 opmerkingen:

  1. Het weer was zeker te doen gisteren dat weertje gewoon zalig om te lopen.Zo te zien was het wel een mooie omloop en zeker niet gemakkelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi groepje om in mee te gaan! Wedstrijdje 77!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt je wedstrijd weeral tot een goed einde gebracht,mooi gedaan,proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie Geert er ook bij lopen, dat zal dan rond de 12km/h gedraaid hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie wedstrijd gelopen. Prachtige omloop daar hé op de brielmeersen.
    Zo twee wedstrijdjes in één weekend lijkt me ook eens leuk. Ik doe dit weekend mss Lembeke en Izegem. Gr. Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb de hele tijd meegelopen met 2 gasten van uw JCA, die blijkbaar 3 ronden liepen... amai, die hadden panache zulle...
    t was tof je eens met u te hebben "ingelopen", zo kon ik hier en daar al wat "addertjes van onder het gras" bemerken.. tot binnenkort in oostvlaanderen ??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey , jaja kwas er ook bij early in the morning.
    Grtzzz Gwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog 3 woensdagavonden ????????

    Spijtig dat je niet voor Stekene gekozen hebt, morgen is er de Kerstloop !

    BeantwoordenVerwijderen