dinsdag, december 30, 2008

Eindresultaat wedstrijdoordelen 2008

De eindrangschikking met 81 joggings. Deze die nog in 't blauw staan zijn deze na Eindhoven die nu pas besproken zijn. Klik op de lijst voor een groter exemplaar:

Persoonlijk vind ik dat er in de beoordelingsexcel 2 foutjes zitten. Trappistenlopen worden een beetje benadeeld. En de beoordeling van de grote marathons is iets te positief. Vermoedelijk hebben beide de zelfde oorzaak, ik vind de naturaprijs zelf belangrijker dan het gewicht dat er aan gegeven is in de beoordeling. Verder waren er nog kleine puntjes die extra kunnen voorzien en verfijnd worden. Bvb hoe vlot verloopt de inschrijving? Wat is de afstand van start en aankomst tot kleed en douche gelegenheid enz enz. Al bij al ben ik redelijk tevreden met de uitslag. Het was leuk dit eens te doen, hoewel het zeker naar het einde toe lastig werd. Denk dan ook niet dat het op deze manier in 2009 nog een vervolg krijgt. En nu enkel nog eren wie de eer toe komt. De uiteindelijke top 10:

Verder merk ik nog op dat ook wedstrijden met weinig score hun charmes hebben. Zo liep ik de wedstrijden onderaan deze rangschikking met plezier. Maar een beetje naturaprijs en een warme douche doen natuurlijk al veel in deze rangschikking.

16 opmerkingen:

  1. Kasterlee was inderdaad een hele mooie wedstrijd! Misschien zet ik hem volgend jaar terug op de planning. Grt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof te lezen dat onze wedstrijd in Melsen nog net in de top 10 staat.
    Prettig eindejaar

    Patrick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste (sport)wensen en een super 2009!!!!
    grt.
    Patrick

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een heel mooi jaar achter de rug,veel succes in 2009.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je sluit een heel mooi jaar af. Ik wens je een TOP 2009!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar droom ik van om zo'n jaar te kunnen lopen,de beste wensen voor 2009

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schone samenvatting, kga eens da figuurke met uw beoordelingen opslaan sie, kan ik da gebruiken voor te beslissen aan welkeen ik mee doe van de jaar =)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi overzichtje. Een gelukkig, gezond en blessurevrij 2009 gewenst.
    Gr. Natalie, Eddy en Mathis

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onze beste wensen voor het nieuwe jaar en mag 2009 een blessurevrij jaar zijn met veel loopkilometers. Toch leuk jouw beoordeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens je een aangenaam, sportief en gezond 2009 toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De Beste Wensen, Veel Geluk en een Goede Gezondheid voor 2009 !!!
    Vooral blessure vrij, zodat er veel loopplezier is.
    Zeer goed die beoordeling, ik ga daar regelmatig eens snuffelen.
    Tot binnenkort nog eens op een of ander loopke.

    Groeten,

    Xavier (XA4)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig 2009 voor jou en je familie op alle gebied , en dank voor het gezelschap in 2008

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tuurlijk is zo'n lijst heel persoonlijk. Zelf hecht ik weinig waarde aan een prijs, vind ik een inschrijving van €5,- of meer al eigenlijk te duur. Ik vind het parkoers belangrijker. In mijn top 10 staat zeker ook Kieldrecht en Heikant, maar je zegt zelf ook dat je daar ook met veel plezier hebt gelopen.

    Verslag + foto's van de Jeff Thuy Memorial van gisteren op http://www.atletiekzeeland.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1818&Itemid=29

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik vind dat je met zo'n lijst je op glad ys bevind . natuurlijk is de ene organisatie al wat beter dan de andere. maar ik ondervind dat er maar al te gauw kritiek word gegeven op kleine details. t is gauw te duur , de prijs kon beter.loopvrienden wees tevreden dat we nog kunnen lopen.t is voor vele mensen veel slechter gesteld
    dus voor iedereen een positief 2009
    en veel blessureloos loopgenot.
    groeten patje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @patje. Dat weet ik, en heb ik zelfs ondervonden ook. Maar ik heb steeds gesteld dat dit mijn subjectief lijstje is, dat ik ook de wedstrijden met weinig punten hun charme vond hebben. Ik ga zeker nog langs bij wedstrijden die minder scoorden. Maar voor enkele bovenaan verdienen de organisatoren echt een extra pluim.

    BeantwoordenVerwijderen