maandag, december 29, 2008

Wedstrijden week 52

Op 2° kerstdag was de kerstcorrida van Tielt voorzien. Ik zou deze op het gemak lopen. Ware het niet dat ik nog een uitnodiging kreeg om nadien te gaan Fonduen. Ze zaten op mij te wachten om te beginnen eten. Dus ik kon niet anders dan een tandje bij steken. Vooraf al 8,27km gelopen (voorbereiding LPMM) en dan de 10km in 45m46s. Tov mijn PR 2m20s trager. Maar gezien de ruime opwarming en gezien het parcours mag ik hier heel tevreden mee zijn. Zij die al eens in Tielt geweest zijn, zullen zich de laatste helling langs de Europahal tot aan de markt nog wel herinneren. Dus niet het makkelijkste parcours. Heel wat bloggers & Facebookers in Tielt oa Harmsie, Katrien, Nico, Berry, Herman, Bart, Koen, ... Maar gezien de fondue aan het wachten was, niet kunnen napraten.

Zo zat de 80° jogging voor dit jaar er op. Maar onverwachts kwam er nog een 81° piepen. Zondag was er een trappistenjogging te Zulte. Ingericht door de plaatselijke KSA tvv Kinderkankerfonds en bijgestaan door de plaatselijke joggingclub Lenig Zulte. Trappistenloop betekend traditioneel een rustig tempo en in groep (enkele JCA'ers en Vincent, Chris en zoon) de rondjes afhaspelen. De organisatie was iets te laat om de douches nog te kunnen krijgen v h gemeentelijke sportcomplex en nadien moesten we ons verfrissen met een kommetje warm water. We keerden tevreden met 4 delirium tremens en 4 blonde abdijbieren Ter Duinen (ook v familiebrouwerij Huyghe) naar huis terug.

2008 was dus een jaar van 81 joggings met in totaal 1207,9km of gem 14,9 per wedstrijd. Hierbij sneuvelden heel wat PR's (om nt te zeggen allemaal) en was er de eerste tem de 4° marathon. 2009 moet het jaar v d bevestiging worden. Naar het schijnt altijd nog moeilijker dan er eerst komen te staan. Maar we zien wel.

4 opmerkingen:

  1. Schitterend loopjaar Cremke, dat volgend jaar even goed mag zijn. Alvast een gezond en blessurevrij 2009 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2009 wordt nog een beter jaar, ik voel da aan mijnen dikke teen. Maar meer wedstrijden lopen lijkt mij haast niet haalbaar, 81 stuks man, niet normaal!!!

    Grt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja 81 wedstrijden...ik dacht dat ik er veel had met een stuk of 30.
    Gr. Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meer dan 80 wedstrijden! Ik had er amper een kwart van.

    BeantwoordenVerwijderen