maandag, december 29, 2008

Eerste jaaroverzicht

Het lijkt misschien nog vroeg, maar om kalendertechnische redenen zijn we vandaag alweer aan week 1 begonnen. Dus een overzicht v d voorbije 52 weken kan opgemaakt.
In het begin v 2008 valt de mooie trapsgewijze opbouw naar de Marathon v Antwerpen op. Een opbouw die echter reeds in week 9 - 10 in de war gestuurd werd na een badminton incidentje en een pijnlijke knie tot gevolg. Maar die marathon moest en zou er komen. Half sukkelend met de knie verder gedaan tem week 21, de week die op zondag eindigde met de 20K v Brussel. En dan de nodige rust ingelast. Vervolgens opnieuw een mooie trapsgewijze opbouw naar het evenement v h jaar de Marathon v Eindhoven (week 41). Na die marathon was er wat euforie en een zwart gat waardoor het trainen onregelmatig werd. Week 47 tem 49 waren relatieve rustweken. En vervolgens starte een spoed opbouw voor alweer een marathon. Want op 11/1 staan we aan de start v wat mijn 5° marathon moet worden. De Louis Persoons Memorial Marathon te Genk.

5 opmerkingen:

  1. Alvast succes met uw marathon in Genk. Wij wensen u succes in 2009.
    Laat het een jaartje worden vol geluk, mooie resultaten, een goeie gezondheid en natuurlijk blessurevrij blijven.
    Groetjes Natalie en Eddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt toch een zeer sterk jaar achter de rug,proficiat hiervoor!Ik ben ook begonnen met mijn spoed opbouw naar de marathon in Genk.Ik hoop in 2 weken mij klaar te stomen om een deftige tijd te lopen.Alvast prettige eindejaarsfeesten en tot in Genk.

    groetjes
    Johanbeton

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel gezondheid en geen blessures voor 2009 gewenst. We komen zeker ook het komende jaar elkaar weer ergens tegen! Kijk er al weer naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat ik je niet heb ontmoet in Tielt,hopelijk lukt het volgende keer wel,veel succes in 2009.

    BeantwoordenVerwijderen