dinsdag, maart 24, 2009

Marathonschema week 3

Het originele schema:
MA rust
Di 6*2K tempoloop
Wo 8K herstel
Do 16K duurloop
Vr 6 * 1,5K interval
Za 6K herstel
Zo 22K duurloop
En nu aangepast op mijn maat:
MA rust
Di 6*2K tempoloop
Wo 10K herstel
Do 6 * 1,5K interval
Vr 10K herstel
Za 10,5K Oostends loopcriterium + wat uitlopen
Zo 10K Damme-Brugge-Damme + wat uitlopen
Gezien de kortere wedstrijden er terug aan komen, moeten we wat zoeken om aan onze kilometers te komen. Dit 3° weekje is nog maar eens aan de zware kant. Maar dan komt er een relatieve rust week.

5 opmerkingen:

  1. Een prima trainingsweek zo en fijn om met elkaar heerlijk te trainen langs de kust.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch goed aangepast hé, met twee wedstrijdjes dit weekend, niet slecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Joerie

    Dat was inderdaad de verkenning van de Noordzeeloop die nu zaterdag wordt gelopen.Deze doe ik ook mee.Maar ik heb slecht nieuws voor Echternach.Dit weekend valt juist samen met de Q-party in Zedelgem en mijn vrouwtje wil dit voor geen geld van de wereld missen.Dat is een fuif die we samen met enkele koppels van haar werk ieder jaar naar toe gaan.Daar juist heb ik ook het lidgeld betaald voor JCA + het geld voor een singlet (medium).

    groetjes en tot zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent prima bezig. Het was leuk in Maasdam bij de marathon.

    Groet Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met uw weekend wedstrijden.
    Groetjes Natalie en Eddy

    BeantwoordenVerwijderen