vrijdag, maart 27, 2009

6*2K tempoloop ipv M!LF

De motivatie had ff een dipje en dinsdag is er dan ook niet gelopen. Goed voor de achilespees. Woensdag de JCA groepsloop. Vooraf reeds een 15K afgelegd en dan de traditionele 9,11km er bij in groep.

Gisteren, slecht weer of niet, ik moest er door. En Filip Geubels zijn nieuw programma starte juist op 2BE. Geen "Mother ! Like to Fuck" dus. Maar 6 keer 2K tempolopen. Met opwarming, recuperatiestroken en uitlopen inbegrepen is dat alweer 21K. De eerste 2K was nog ruim boven de 12km/h, daarna moest ik met een 11,7 tevreden zijn. En bij de laatste was het beste er duidelijk af. Hopelijk geeft dit voor het komende weekend nog een goed resultaat.
Zaterdag ga ik naar Oostende. En zondag zou ik eens willen vlammen in Damme-Brugge-Damme.

6 opmerkingen:

  1. Weeral een prachtig aantal kilometers op de teller. Toch wat opletten met die achillespees. Tot zondag in Damme.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weeral een goede trainingsweek met veel kilometers en variatie achter de rug!Tot deze middag in de noordzeeloop.

    groetjes

    Johan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pssssssssssssttt....
    M!lf was hilarisch...maar da kan je altijd nog bekijken.

    Goe bezig...tv laten staan om te lopen

    cisse en fie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dedju, ik wist niet eens dat dat op tv was! Philippe Geubels van de colruyt (ex-collega dus) had ik ook wel willen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes in Damme...het weer ziet er alvast goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes in Damme! en kijk maar uit met M*lf op je blog.. voor het het weet zie je vol spam :)

    BeantwoordenVerwijderen