zondag, maart 22, 2009

Weekend

Het weekend is zo goed als voorbij. Vandaag zondag was Frank Spencer onze gastheer. Waarvoor van harte bedankt. Bekende en minder bekende gezichten. Maar het was zeker een mooie groep. Behalve bloggers ook enkele flakjes en enkele JCA'ers er als extraatje bovenop. Ruim boven de 30 in totaal. En we vertrokken voor een toerke van 15K dat we 2x zouden doen. Na een toerke nog wat extra bloggertjes er bij, fietsers werden lopers, en de bestuurster v d bezemwagen werd ook jogsters en noodgedwongen werd jogger bestuurder. Terug de toer in omgekeerde richting nu. Bij de bevoorrading vroeg ik als er een plaatsje over was in de bezemwagen. En zo bleef de teller steken op 22,07Km. De rechter achillespees begon wat tegen te stribbelen. En we proberen blessures te vermijden hè. Want er moeten dit jaar nog heel wat leuke evenementen afgewerkt worden. Hierop trakteerde Frank ons vandaag:

En nog even terug komen op Terneuzen. Achteraf gezien was ik daar echt wel goed bezig. (Al zeg ik het zelf, en is het allemaal relatief) De eerste 11km in minder dan 50min. En toen kwam ik bij Jos die een goede beurt kon maken in het SSP criterium als er zoveel mogelijk lopers tussen hem en Frans bleven. Ik offerde mij op, en als Jan ook kwam aansluiten was deze ook bereid om Jos een dienst te bewijzen. De laatste 4km gingen dan direct een stuk trager aan 12,5km/h gemiddeld. Zo hadden we en ons eens goed getest, en al meteen mooi uitgelopen ook. We kunnen tevreden zijn van het weekend.

5 opmerkingen:

  1. Verstandig dat je vroeger uitgestapt bent, die achillespees heeft inderdaad nog een heel eind te gaan hé ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verstandige actie Cremke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er goed aan gedaan om vroeger te stoppen. Knap gelopen hoor in Terneuzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je komst.
    Doe je makkers van JC Aalter gerust mijn groeten.
    Die lusten ze ook wel, hé.

    Verzorg je achillespees, je seizoen is pas begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er heel goed aangedaan om te stoppen,wel jammer voor u maar het is beter nu blessures te vermijden.

    BeantwoordenVerwijderen