dinsdag, juli 01, 2008

Maandafsluiterke


De blaadjes vliegen weer van de kalender, en er kan weer een maand afgesloten worden. Maar zoals aangekondigd, niet zonder de nodige voorraad Breydelspek en Valeirs bij elkaar te lopen. Op 30/6 stonden dan ook 10 rondjes van 1,4km geprogrammeerd. En omdat mijn Securex collega er slechts 7 afwerkte, offerde ik mij op om voor zijn biermandje te zorgen.
Door het samen lopen met mijn collega is het tempo-verloop ietsje eigenaardig. In de 3°km zijn we waarschijnlijk door de smalle paden wat opgehouden. Maar kilometer 7 en 8 liepen we achter een mooi jogsterke aan, wat mijn collega precies wel deugd deed (à het tempo verloop te zien). Daarna was zijn pijp wel uit (zie snelheid in kilometer 9), en heb ik mijn weg vervolgd met enkele JCA'ers.

Voor juni leverde dit nog steeds 121,99km op in 12 keer. En dit ondanks de 18-daagse rustperiode na Brussel.

1 opmerking:

  1. Toch weer heel wat kilometertjes gelopen EN een sterke tijd in Izegem. Mooie grafiek om te zien, en je uitleg verduidelijkte alles :-)

    BeantwoordenVerwijderen