vrijdag, juli 25, 2008

Mijn eerste keer

Voor de eerste keer, doet men dikwijls eens iets extra's hè. Speciaal vroeger opgestaan. En direct mijn nieuwe maatje opgezocht. Het bonken van het hartje was goed voelbaar. In het begin wat opwarmen, dus deden we het rustig aan. Vervolgens vlogen we er goed in en hing de hartslag de hoogte in. Dit kon natuurlijk niet blijven duren en een rustpauze was nodig om de hartslag terug te laten zakken. Dit konden we wel 6 keer herhalen. Vervolgens hebben we samen op 't gemak nog een beetje nagenoten. En 't was genoeg geweest voor de eerste keer.

Thuis gekomen moesten al deze gegevens natuurlijk zo snel mogelijk opgeladen worden. De Garmin ANT agent zag dat er een training was bijgekomen en laade alles op. Zowel in Garmin connect als in Garmin Training center zag ik echter niets. In het trainingcenter is er een button met "receive from device" en zo kreeg ik een eerste overzicht:

Tijdens het 3° en 5° interval liep ik op een straatje door het bos te Kruiskerke en het hooghoed (M-Aalter). Daar zijn er abnormale schommelingen in de snelheid. Idem als ik de grafiek van de hoogte opvraag. Maar ondertussen had ik nog steeds geen gegevens in Garmin connect. Als ik daar upload kies, kreeg ik steeds een error. Gezien dat het ook manueel kon. In Training center een export gedaan, en in Garmin connect opgeladen. En ook dat lukte uiteindelijk. Daar zie je het parcours ietsje mooier, maar voorlopig nog niet zoals ik het soms al elders zag. Maar we zullen dat nog wel leren zeker. Voorlopig zijn we tevreden met onderstaand zicht:

5 opmerkingen:

  1. Ik stuur u een mail met een goed programma daarvoor, check your inbox :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi speeltje, altijd leuk om nadien wat grafiekjes enzo te bekijken en het vrolijkt de blog wat extra op. SportXL,'k zal het onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Boys and toys ...daar zijn ze toch zoet mee te houden hé ;-))))) amuseer je ! en wij ook om je grafiekjes te zien (hoe je afzag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu ga je nog rapper lopen! :-) succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een mooi speelgoedje voor de cijferaars/statistici onder ons...
    Ik begin al af te tellen naar 6 december...

    BeantwoordenVerwijderen