donderdag, april 10, 2008

Duurloopje & weekendplanning

Terwijl de teller verder tikt bouwen we de kilometers af. Zo was de woensdag-avondjogging met JCA de eerste training van de week. En geen extra kilometers meer vooraf. 10,7km volstonden. Inclusief sanitaire stop kwam ik op 1h01m46s of 10,39km/h. Dus eigenlijk sneller gelopen wat voor een rustige duurloop vrij snel is. GHS 145 en MHS 162, ietsje te hoog.

Slechter nieuws kwam er van Wim. Hij liep niet mee, maar kwam met de koersfiets binnen gesprongen. Vrijdag na de lentejogging te zelzate had hij last aan zijn bekken. En door te zitten was het verslecht en kon hij nauwlijks stappen. Zaterdag was het nog erger. Maar dinsdag nog een sms'je: elke dag ietsje beter. Echter nog steeds niet lopen maar gefietst dus. Nog twee weken rusten, en hopen dat hij op 20/4 kan lopen. Ondertussen wat fietsen om de conditie zo goed als mogelijk te onderhouden. Het beste Wim. En omdat het algemeen belang begint bij het eigen belang. Wim ik reken op u om mij door mijn eerste marathon te hazen. Nogmaals het beste dus.

Na woensdag wordt mijn volgende loop Terneuzen. Keuze uit 6Km, 12Km of 25Km. Met zijn allen om 14h naar Scheldorado dus. Gezien het naderende doel, kies ik voor de kortste afstand. Dan zondag nog een beetje los lopen. En we kunnen de laatste week in. Met normaal nog een training op maandag en woensdag, en een 3km wedstrijdje op vrijdagavond, te Sleidinge, Lovendonk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten