zondag, april 13, 2008

Startschot van zondag 10h

Elke zondag om 10h start JCA met een rustige bosloop. Volgende zondag, zelfde uur klinkt het echte startschot. Een eerste volle marathon. Vandaag alweer tips. Voldoende eten, voldoende drinken. Is er in Antwerpen enkel bevoorrading met drank? Of ook met eten? Een banaan meenemen? Of op de sportdrank rekenen. Ik bekijk deze week zeker nog eens de site.

Maar eerst nog deze week. Na de "trimloop" van gisteren, was het vandaag terug een rustige loop. Had 2 rondjes voorzien, maar het werden er 3. Zoals gewoonlijk ging de snelheid na een goeie halve ronde opnieuw de hoogte in. Ik bekeek het, en liet ze gaan. Omdat ik gezelschap kreeg van iemand die nog een 3° rondje op het programma had, en het tempo mooi rustig was, heb ik dat ook mee gelopen. 2 * 3,5 en 1 * 3km. Goed voor 10km, maar zonder polar, dus geen ander cijfermateriaal. Maar het voelde goed.

En nu de laatste week. Proberen veel te slapen. Woensdag een rustige duurloop van 10,7km met JCA. En vrijdag Sleidinge kortste afstand. En zondag 7h verzamelen. JCA lopers en supporters. En allen richting Antwerpen.

1 opmerking:

  1. Begint te kriebelen zo te zien :-) alvast veel succes moest ik je vooraf niet meer zien !

    BeantwoordenVerwijderen