zaterdag, april 26, 2008

Officiële uitslag "Dwars over de Mandel" te Roeselare

Maandag wel gefietst, maar de rest van de week was rusten en recupereren.

Een 5-tal dagen na mijn eerste marathon was ik er wel opnieuw bij. Deze keer te Roeselare. Veel deelnemers en een gezellige drukte. Maar dit was vooral door de vele studenten van de inrichtende school, en weinig joggers die je anders op de joggings tegen komt. 9,855km was de exacte afstand. Ik deed hier 48m25s over. Dus 12,21km/h en GHS 164. Enerzijds vrij rustig aan. Maar anderzijds was dit te wijten aan de dijen die blijkbaar nog niet 100% gerecupereerd waren, en niet echt mee wilden. Naast mijn prestatie zijn ook alle andere Officiële uitslagen reeds online beschikbaar.

1 opmerking:

  1. JA ZEG !!!! had ik geweten dat je mee deed kon ik wel eens komen supporteren hé !! je liep wel in mijn achtertuin !! maar 'k zie dat het ook zo schitterend heeft gegaan PROFICIAT !!

    BeantwoordenVerwijderen