vrijdag, januari 25, 2008

Rustige duurtraining

Op vrijdag-avond staat er een vrij lange rustige duurloop gepland. Een kleine km er bij tov vorige week, dus 16,37km. Ik zat reeds in de laatste km en dacht dat de ene vrijdag de andere niet was. Vorige week nog 3 keer de weg moeten uitleggen, deze keer geen enkele keer. Het was nog niet uit mijn hoofd en iemand zocht de sporthal. En geen 500m verder zocht iemand de weg naar St-Maria-Aalter. Toch weer mijn goed werk kunnen doen tijdens de duurloop.

Maar terug naar de training. 16,37km aan gem 10,03km/h Gem HS 139 (mijn drempel Z1 is 145) en amper 5m37s in Z2. Ziet er nog steeds goed uit dus. Ik kijk al uit naar zondag in Ursel. Terwijl Sven misschien wereldkampioen wordt, zal ik .... In elk geval de grafiek van vandaag ziet er weer goed uit:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten