dinsdag, april 14, 2009

Intervallekes

Op het programma: 3K inlopen, 3K interval, 2 * 2K interval, 3 * 1K interval en 4K uitlopen. De recup is telkens 400m, behalve na de 1K is het slechts 200m.


Ondanks het lange eerste interval, haalde ik toch een gemiddelde van 14,3km/h. De overige variëren van 13,4 tot 14km/h. Misschien een groot verschil, maar ook de wind speelt hierbij een belangrijke rol. Ook belangrijk, de hartslag valt mooi terug naar beneden in de recuperatie zone's. Behalve die ene keer dat ik gedurende 200m toch aan 9,8km/h ben blijven lopen. Volgens mij een mooi trainingske, ben er in elk geval tevreden mee.

4 opmerkingen:

  1. Ja jong een training die er zijn mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeker een mooie training met een hoge snelheid. Kom naar Olland, dan was ik jou auto.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, een goed trainingske! Kan mij wel voorstellen dat het langs de kust soms wel beuken is tegen de wind.

    BeantwoordenVerwijderen