woensdag, april 15, 2009

JCA groepsloop

De vele toeristen die deze avond van Blankenberge terug land inwaarts wilden gooiden roet in mijn plannen. Ik was alweer te laat in Bellem voor de JCA groepsloop. Heb 3km achtervolgd zonder te forceren. En dan maar beslist om een hoekje af te snijden en de bende tegen te lopen. Er waren 16 lopers, 2 fietsers en 3 drinkers. Nadien al terug iets beter de kalmte kunnen bewaren, en beetje bij de loopvrienden kunnen blijven om nog enen te drinken. Een klein stapje vooruit in de tunnel.

2 opmerkingen:

  1. T'is dan mooi weer...sta je in de file...maar je hebt het mooi opgelost...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo cremce

    Als je zaterdag in Gistel loopt zal ik je al zien.Als je dan al het truitje hebt kan ik het al dopen want ik doe de 10 km aan marathon-tempo.Uiteraard zal ik supporteren en eventueel een paar ronden meelopen (als het mag van de organisatie).Verzorg je goed en tot zaterdag.

    groetjes

    Johan

    BeantwoordenVerwijderen