dinsdag, april 28, 2009

Bloggers

Bedankt voor de vele toffe reacties. Speciaal ook bedankt aan De reus van Vlaanderen die blijkbaar een krant kocht vandaag. Zo weet ik mijn uitslag al: 3u33'35", goed voor een 582e plaats. Morgen online nog eens goed kijken en nagenieten. 2 seconden sneller had nog mooier geweest hè.

Ook even aandacht voor een nieuwe blogger. Tijdens IFF marathon was ik een clubgenoot aan het hazen. De oorspronkelijke groep dunde alsmaar uit tot we maar met 3 meer waren. Die 3° was Maarten. Hij wist te vertellen dat hij zich reeds in Hulst op de 25K uit de wind zette achter de gekende Aalterse Botha truitjes. Na een babbelke moest ik vertragen voor mijn teamgenoot, maar Maarten ging vol overgave verder. Later zou ik hem nog vaak tegen komen op de SSP lopen in Nederland. Ondertussen liep hij een fantastische marathon in Rome en gaan we hem in Zeeuws-Vlaanderen nog eens naar een marathon PR loodsen. Wedden dat hij er op 16/5 nog een dikke 10 minuten af doet.

4 opmerkingen:

  1. Héél knap gedaan hoor. Proficiat. Je zal nu wel nog aan het nagenieten zijn zeker. mag ook wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer knap gelopen en een mooi PR!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend 3u33' en misschien een nieuwe target voor de IFF in september.
    Of ga je dan al voor in Running te staan? Wie weet....

    BeantwoordenVerwijderen