zondag, april 19, 2009

Week afsluiten en starten

De week afsluiten zou ik te Hertsberge doen met nog een halve marathon er bij. Bedoeling was al nagenietend van de 50K v Vlaanderen te Gistel. Maar blijkbaar was er deze namiddag een voetbalmatch voorzien tussen de papa's en de miniemen waar mijn zoon Loughlin bij voetbalt. De vaderlijke plicht riep, en deze heb ik met plezier voldaan. Heb daar ook eens mijn Garmin aangedaan. In de 2 * 25m liep ik 5,72km aan gem 6,71km/h en GHS 158, MHS 186.

Ben nadien nog eens gaan kijken naar Hertsberge waar ik vernam dat de JCA'ers mooi hun vorm aan het opbouwen zijn naar 16/5, de marathon van Zeeuws Vlaanderen. Het gevolg is dat er nu sterke prestaties geleverd worden op de 1/2 marathon.

En wat brengt de volgende week ons? Week 7 van het marathonschema ziet er als volgt uit:
Ma rust
Di 3 * 3K interval
Wo 20k LSD
Do 8K herstel
Vr 10 * 1K tempo
Za 6K herstel
Zo 25K LSD
Met wat gepuzzel en versleutelen wordt dit voorlopig:
Ma rust
Di 3 * 3K interval
Wo 10,6k LSD
Do rust
Vr Lentejogging Waarschoot 12,5K
Za Vullaertloop Oedelem 12K
Zo Marathon A'pen 42,195K

BTW Zondag is inderdaad een ING (en daar zijn we tegen wegens veel te duur), maar er treden daar zo veel bekenden aan, en naar La Bouillante zou ik quasi alleen moeten gaan. Vandaar toch maar diep in de buidel getast.

4 opmerkingen:

  1. Veel plezier tijdens een weeral drukke loop en voetbal week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai, je zit niet stil zo vlak na je 50 km! En Julie en ik gaan naar La Bouillonnante hé ;-) Toch veel plezier ook in Antwerpen!!
    Enne...de Millennium-trilogie gaat niet over het jaartal 2000 hoor, het woord Millennium slaat op iets totaal anders ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja , die mannen van MACW ( en natuurlijk ook de vrouwelijke atletes ) zijn schatjes . Voor een Leffe doen ze eigenlijk bijna alles . Slim gespeeld ! Moet ook met zo'n programma voor de boeg . het is een beetje " een serie des doods " maar blijkbaar heb je een elastisch lichaam dat alle schokken soepel opvangt .

    Tot een dezer dagen ....

    BeantwoordenVerwijderen