dinsdag, april 07, 2009

Verbannen tot 8 * 1K te Blankenberge

Vroeger maakte lopen de geest leeg en gaf een zalig gevoel. Sedert Damme-Brugge-Damme zorgt lopen voor extra hersenspinsels die als een dolk in de borst te recht komen. Een lange donkere tunnel. Hoe komen we daar uit?
Noodgedwongen dan maar in Blankenberge getraind. De conditie heeft last van het veel te weinig slaap. En de snelheid waarmee het hart klopt bij een zelfde loop-snelheid doet vermoeden dat het ook last heeft van de situatie. Maar denkend aan de leuze op de Gentse tramkaart, "Nie Pleujen", hebben we de 8 intervallekes volbracht. Was juist een zware training met maar 200m recup er tussen. En de laatste intervallen waren dan ook duidelijk trager dan deze in het begin. Maar 't zit er op.

5 opmerkingen:

  1. Jezelf de rust gunnen dan komt alles wel weer in orde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch weer een mooie intervaltraining. En een dagje rust hoort ook bij een trainingsschema

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je tempo op die kms valt nog aardig mee vind ik. Maar misschien toch maar eens een rustdag inbouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op de kaart zie ik dat het een zeer mooi parcours is dat je afgelegd hebt.Met die 8 intervallen van 1000 moet het wel zwaar geweest zijn.Dat doe ik niet graag.Maar éénmaal er aan begonnen kan ik mij opladen .Binnen 3 weken komt Antwerpen er aan en kunnen we er weer een mooie dag van maken.Tegen dan is je dipje misschien al lang verleden tijd .Bij deze wens ik je veel sterkte toe en kom maar eens tot rust.

    groetjes

    Johan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Komaan Cremke!! Toch een goede training achter de rug, kom maar vlug uit de tunnel hoor..

    BeantwoordenVerwijderen