woensdag, april 22, 2009

JCA groepsloop op woensdag

De 50K van zaterdag waren op zondag reeds goed verteerd. Ook al werd het geen 1/2 marathon te Hertsberge, we waren toch actief met een voetbalmatchke tegen de miniemen. Maandag alles ok. Maar gisteren, en vandaag nog steeds stijve billen. Heb dus meer last van 5,72km (wel sprintjes) dan van 50K.

Desondanks deze avond de JCA groepsloop. 10,6km aan 10,1km/h met GHS 135. Dus een mooie rustige duurloop. Het valt mij terug op dat ik bij een zelfde tempo, zelfde parcours, zelfde omstandigheden dus, toch een lagere hartslag kan behouden. Zal wel goed zijn zeker. Hopelijk is de stijfheid morgen weg, en kunnen we dit weekend eens echt een 3-luik neerzetten.

5 opmerkingen:

  1. Kan het geloven dat je stijve billen hebt,bij mij zou dat niet anders zijn,maar je hebt het toch mooi gedaan.Je hebt zeker deugd van los te lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch zeker geen 3 wedstrijden in één weekend? het moet niet gekker worden;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stijf zijn...da ken ik maar al te goed hoor....vooral na intervallen en wedstrijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lees ik nu. Een matchke tegen de miniemen. En gewonnen zeker? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zal dat weekend geven , dat vraag ik me af . Kben enorm benieuwd hoe je zoiets kan verteren zonder de man met de hamer tegen te komen !!

    BeantwoordenVerwijderen