vrijdag, september 01, 2006

Deju, deju mijn wiel paraplu

Ochtendgewicht: 78,8kg
Tijd: 23min48
Afstand: 4.4km
GHS: 146

Als ik Frank Dingene zijn hit vrij interpreteer voor een jogger, dan wordt dit nu...
Deju, deju mijn kuit paraplu Had dit gisterenavond op het einde van de training al licht gevoeld. Mijn rechter kuit of toch meer naar scheenbeen toe gaf wat pijn. Nog getwijfeld als ik deze ochtend vroeg zou opstaan voor de voorziene training of extra rust zou inlassen. Maar onder het motto "Nie pleujen" koos ik voor de training. En na enkele ronden voelde ik het opkomen, en het verslechte. Training dan maar 2 rondjes ingekort. Maar ik voel het nog steeds. Ik wil nu zeker tot zondag avond rusten. Rusten is natuurlijk relatief. Vanavond huppel ik alweer in de horeca rond en zo ook zaterdag nacht. Hopelijk is dat toch voldoende. Zodat het voorziene schema kan gevolgd worden.

Hopend op een spoedig herstel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten