woensdag, februari 20, 2008

Groepstraining JCA

We waren alweer met 18, en één hondje. En eens niemand het kortere parcours, allen 10,7km. Redelijk rustig tempo. En zoals altijd de laatste 4 km wat versneld en daarvan de laatste 1,4km vrije snelheid. Misschien iets te veel in zone 2 gelopen, maar ondanks dat ik redelijk meesprinte kwam ik niet in zone 3. Redelijk tevreden dus.

En dit jaar gaat er geen woensdag voorbij of er was iets te vieren. Na ons nieuwjaarsloopje, verschillende verjaardagen, was het nu de welkomsdrink van een nieuw lid. Een gezellige boel die joggingclub. Toevallig uit de streek en ook intresse? Neem HIER eens een kijkje.

Belangrijk: afgesproken om zondag 3h duurloop te doen. Weer net ietsje meer.

2 opmerkingen:

  1. Leuk he met zon bende , ik vind dat je nog altijd in groep meer je snelheid haalt ,dan alleen, ik zou me durven laten hangen ;-) ps wat de Fartlec betreft ik wist dat dus echt niet ,iedere keer als er op mijn schema Fartlec voorkomt staat er ook (heuvel of brug zoeken) dus ik dacht ...bedankt alvast voor de mooie uitleg ,nog veel succes met de trainingen en tot in Oostende of Brugge misschien hé

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jawadde, knappe training alweer. Mooie hartslag. Leuk als je in zo'n bende kan trainen. Maak jij altijd al die grafiekjes van je trainingen zelf? Daar moet nogal wat tijd in kruipen! Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen