dinsdag, februari 12, 2008

Planning deze week

Deze week interval schrappen en enkel extensieve duurloop. Ma, Wo, Vr en Zo. Uitgezonderd zaterdag. Dan gaan we naar de Leopoldsloop te Watervliet, 27 Km afhaspelen.
En na deels de slaap te hebben ingehaald van het weekend, het gewicht dat terug stond zoals voor de festiviteiten was het maandag-avond tijd voor een eerste duurloopje. Maar ik begin te denken dat ik de oorzaak van de lichte achteruitgang ken. Vorige week was 't vrouwtje ziek (ze dacht door wat ze de vrijdag-avond gegeten had). Van zondag op maandag is de oudste zoon ziek geworden. Verschillende keer naar het groot toilet, maandag morgen overgegeven. En gisteren start ik met lopen, en moet mij ff later naar huis spoeden om het toilet te halen. Als ik dan nog eens een paar kilometertjes verder was, opnieuw gerommel in de buik. Vermoedelijk is dit al sedert vorige dinsdag aan het broeden.
Uiteindelijk beperkt tot 7,75 Km à gem 9,68 km/h. En door de lage snelheid ook een lage GHS 135. Bijna volledig in z1 (< 145) gelopen. Behalve het spurtje om tijdig aan het toilet te raken.

1 opmerking:

  1. hopelijk heb je het niet al te hard te pakken en blijven de spurtjes tot het toilet beperkt. Hier en daar wat extra rusten en voor je het weet ben je weer 100%

    BeantwoordenVerwijderen