dinsdag, februari 19, 2008

Week 8

Precies of het jaar is nog maar begonnen, en we zijn al weer aan week 8. Voor mij nog een laatste keer doortrekken. Week 9 wordt dan de rustige week voor de 10 mijl van Oostende - Brugge. Maar eerst week 8.

Ma duurloop
Di rust
Wo duurloop (groepsloop JCA)
Do rust
Vr intervals 1200m
Za duurloop
Zo duurloop (bosloop JCA)

Voor gisteren had ik 26km duurloop in gedachten. 's Middags hadden we wel een uurke gaan badmintonnen. En na een km of 14 begon ik te twijfelen aan mijn linker knie. Daarom maar beperkt tot 16,6 km. Gemiddelde snelheid 9,83km/h. En ondanks de lange afstand, en voor mij toch een behoorlijke snelheid voor een extensieve duurloop bleef de HS toch mooi laag. Het gemiddelde was slechts 138. En quasi volledig in zone 1.

Hopelijk interpreteren we onze polar goed, maar deze training lijkt mij goed, en doet mij hopen dat een op de loer liggende buikgriep toch reeds verdrongen is nog voor hij echt doorbrak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten