donderdag, februari 07, 2008

Rustdag ge-offert om te vieren.

Donderdag is normaal rustdag. Maar omdat ik vrijdag naar personeelsfeestje mag van mijn horeca-extra job zal er vrijdag niet veel tijd zijn om te lopen. Zaterdag voetbal van de zoon, verjaardagsfeestje waar mijn vrouw en 1-jarig zoontje naar toe gaan (en ik voor 3 andere mag zorgen) en 's avonds de beenhesp van de JoggingClub Aalter. Dus zal ook wel niet veel gelopen worden. Daarom rustdag ingepalmd. Bedoeling was 27 km, ter voorbereiding van de Leopoldsloop te Watervliet. Maar zoals eerder deze week gemeld is de conditie licht achteruit gegaan. En tijdens de loop zag ik het hoe langer hoe minder zitten. Gem slechts 9,33 Km/h om HS laag te houden. Gem HS 140, maar pieken tot 166. De HS ging dus veel te gemakkelijk omhoog. Maar de volgende twee dagen dan maar volledige rust. En om de week af te sluiten, zondag naar de winterloop van AC Deinze in de Brielmeersen. Nog 12,9 Km dus en dan zouden we op 65 km komen. Dit ipv de 90 geplande. Hopelijk is dit de oplossing, want ik vrees dat ik momenteel in de situatie van onderstaande grafiek zit.

2 opmerkingen:

  1. Verstandig! Even rustig om dan de grafiek om te draaien! Komt wel goed!!! Ik duim voor je.

    En euh...62 is ook niet niks he!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die conditie is er weer voor je het weet !!
    gr

    BeantwoordenVerwijderen