maandag, februari 25, 2008

Week en ...planning

De knie heeft nog steeds last van de badminton gevolgd door de vele loopkilometers. Zal het badmintonnen een tijdje zo laten. Verder deze week rusten en koolhydraten. Deze avond al spaghetti (en gewicht is al omhoog). Planning deze week = rusten
Wo 10,7km JCA duurloop
Vr 5km tempoloop (als dit lukt, want reunie-feestje Securex met >30 man in huis)
Zo Oostende - Brugge

En als de knie deze week goed hersteld, ... Sommigen hadden het reeds opgemerkt in hun commentaar, en ik plaatste nu ook een countdown, .... Mijn eerste marathon zou ik dan op 20/4 plannen in A'pen.

We kunnen weeral dromen.

6 opmerkingen:

  1. Dat is weeral een mooi doel op vrij korte termijn,die andere 42er (Eindhoven) wil ik zelf ook lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaja, ik wist het, ik wist het! Een voorjaarsmarathon! Jij gaat gewoon debuteren in ANtwerpen, da's super! Veel succes nog met de voorbereiding. Ik hoop dat de knie snel in orde komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net je blog ondekt. Veel succes zondag en veel succes met de voorbereiding op Antwerpen. 2 wedstrijden die ook in mijn planning staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Zal wel lukken daar in Antwerpen.

    Verleden week had je nog een vraagje ivm Run4Eric en op volgende site: http://www.runningteamlauwe.be/Run4Eric/Run4Eric.aspx lees je er meer over.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent wel heel goe bezig zeg ! tot zondag als je herken (anders laat ik jou afroepen ,hi hi ) succes in elk geval !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. veel succes met de trainingen verder en nog een maandje goed doortrainen en ' is bijna zo ver, succes !!!

    BeantwoordenVerwijderen