donderdag, mei 22, 2008

Beoordeling joggings

De eenvoudige vermelding in Het Nieuwsblad heeft mij gemotiveerd om een Excelleke te maken om de joggings te beoordelen. 't Was nachtwerk, en deze middag nog wat bijgestuurd. Volledig beveiligd, zodat de gebruiker geen verkeerde velden kan invullen. En de meeste velden met een dropdown achter, zodat enkel een waarde uit de dropdown moet gekozen worden. Zeer eenvoudig dus, en zeker ook voor niet IT'ers. Je moet enkel Excell hebben. De beoordelings-excell is hier te vinden.

Bedoeling is nu medewerkers te gaan verzamelen. Dus wie loopt er regelmatig mee in een of andere jogging? En ziet het zitten om deze excell ingevuld door te sturen? Laat maar weten. Uw beoordeling en uw gegevens worden dan in de stand opgenomen. Misschien kunnen we wel de Michelin Gids van de joggings worden.

Natuurlijk zijn ook uw opmerkingen welkom. De excell is nu afgestemd op de beoordelingen die reeds achter de rug zijn. Zodanig dat de beoordelingen van de andere op een analoge manier kan gebeuren en vergelijking mogelijk is. Het is mijn bedoeling om de beoordeling in de toekomst bij te sturen. Bvb rekening houden met beschikbaarheid uitslagen, juiste afstandsmeting, ... Ideëen? Laat maar weten.

Voor dit weekend:
Ga je lopen in St-Maria-Aalter, Anghien, Itegem, Gertrode, ... vul maar in en stuur maar door. cremke@gmail.com Ik verzorg alvast de beoordeling van Harelbeke en Brussel. Maar ook voor deze 2 mag je uw beoordeling doorgeven, dan kan afgecheckt worden als deze en de mijne wel juist zijn.

1 opmerking:

  1. Hallo , die dwars door st Kruis heb ik genoteerd , Woensdag is bij ons "dwars door de Zilten" ikzelf doe niet mee maar 'tis wel een gekende loop hier er wordt gelopen eveneens voor een goed doel Guatemala en volgende week zondag de halve matarthon Mc Bride (Ieper- Poperinge) knap gedacht van je en ik maak er nog reclame voor op mijn blog volgende week grtjes !!

    BeantwoordenVerwijderen