vrijdag, mei 30, 2008

Post 20K v Bxl

Na Brussel had ik mezelf beloofd ff te rusten. In eerste instantie voor mijn knie die sedert 18/2 mij parten speelt. Hoewel ik moet zeggen dat na de marathon van Antwerpen de last minder was dan na de lange duurtrainingen die er aan vooraf gingen. En nadien had ik er geen enkele keer meer last van, zelfs niet na de 20K te Kluisbergen en de 20K van Brussel. Het rusten valt me zwaar. Maar ik volhard. Morgen geen Wijkloop Nieuw Stad, en volgende week geen Keignaertloop Zandvoorde. Week 22 = 0km.

Door het rusten blijft het maandtotaal steken op 172,51Km. Kleinste maandtotaal dit jaar.

Maar hopelijk laat dit toe om vanaf juni de kilometers weer op te bouwen. En hopelijk ditmaal zonder kniepijn. Eerst volgende kilometers zijn gepland op woensdag avond 4/6 (zonde tegen de rust. Bedrijvenloop in Gent, neem zelf initiatief dit aan mijn werkgever voor te stellen, voel mij dan ook moreel verplicht hieraan deel te nemen). Maar samen met 4 teamleden gaan we de 5km in 30 min afhaspelen. Dus zeker rustig aan. En dan 8/6 trappistenloop, dus weer rustig aan. En op 13/6 is de echte herstart. De kilometerteller zal het dus voorlopig rustig aan doen. Maar daarna komt hopelijk de suppercompensatie.

2 opmerkingen:

  1. Jaaa !!! ge mag daar niet mankeren hé op een trapistenloop , 't zou zeker niet doorgaan moest je niet aanwezig zijn :-)) knap gelopen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Way cool! Some very valid points! I appreciate you writing
    this article and also the rest of the website is extremely good.
    Also visit my blog : learn to love your body

    BeantwoordenVerwijderen