zaterdag, mei 24, 2008

Laatste voorbereiding voor 20K v Bxl

Vandaag nog eens naar Harelbeke getrokken om wedstrijd 30 van 2008 te lopen. Met 4 JCA'ers naar Harelbeke getrokken. Omstreeks 20h na ons een 4 tal keer versteld te hebben van startstreep waren we uiteindelijk vertrokken. Met Bxl in het achterhoofd liep ik eerst 2 zeer trage toertjes v 1,87km. Vervolgens pikte ik aan bij de eerste voorbijganger en liep een ronde mee. Ik schat rond de 25° positie. FF een klein babbeltje, vermelde mijn doelstelling voor Bxl, en kreeg de opmerking dat we dat rondje aan meer dan 15km/h liepen, en dat dit vermoedelijk wel te snel was met Bxl in het achterhoofd. 4° ronde opnieuw traag. En de 5° ronde opnieuw aangepikt bij de eerste voorbijganger. Terug goed doorgelopen, schat aan meer dan 13km/h. En de laatste ronde terug rustig aan. Was ondertussen bij onze secretaris geraakt, en haspelden samen het laatste rondje af. De douches waren te koud, dan nog maar enkele consumpties genuttigd terwijl we veel te lang moesten wachten op uitslag en tombola. Gelukkig was er naast de JCA collega's ook nog weblogger Johan Beton om eens bij te praten.

Nu vlug gaan slapen, een dagje rusten, en in Bxl moeten we er eens echt invliegen hè.

2 opmerkingen:

  1. Tot morgen !! ps op mijn blogje zei je "zware training" voor Bxl maar morgen lopen wij voor de fun ,de sponsor (Cegelec)en gewoon als duurloop traaaaaaaaag heeeeeeel traaaaag ;-) we blijven alle samen 10km/u dus gezzzzzzzelllig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. morgen moet het gaan gebeuren! Heel veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen