woensdag, mei 21, 2008

Het Nieuwsblad

Kreeg gisteren een mail dat in de krant van maandag in het artikel over de St-Rembert Corrida verwezen werd naar mijn blog. Meer specifiek naar de beoordelingen van de joggings. Even gesurft, en ja hoor
het artikel staat ook online. Het gaat over de passage "De Torhoutse corrida nam in de tussenstand met 74 procent de leiding over van de Antwerp Marathon". Je moet het echt wel weten. Maar mijn blog als bron. 'k Ben er fier op. En het doet mij nadenken over de toekomst van deze beoordeling. Beetje optimaliseren, medewerkers, .... Een echt kwaliteitslabel in de maak?

3 opmerkingen:

  1. en het begin van een nieuwe carriere?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die waarderingcijfers lees ik altijd. Proficiat met uw verdiende vermelding.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reporter in wording ?? eerlijk gezegd ik vind het heel tof dat je daar werk van maakt ! tot Zondag mischien :-)

    BeantwoordenVerwijderen