maandag, augustus 21, 2006

The day after, start voorbereiding halve marathon

Ochtendgewicht: 78,6kg
Tijd: 30min46
Afstand: 5.2km
GHS: 145

The day after. Maar het gevoel was redelijk goed. Aleen de linker kuit voelde niet optimaal aan. Zelfs zodanig dat ik twijfelde om vandaag reeds aan het nieuwe programma te beginnen. Maar ik zou het voorzicht doen. Het werd uiteindelijk 11 rondjes op de piste hoofdzakelijk zone 3 (ook 5 min zone 2). Het gevoel was zeer goed waardoor ik de voorlaatste ronde versnelde. Het gevoel was nog altijd goed zodat ik nog eens ging voor een snelle 400. En realiseerde mijn snelste rondetijd 1min26 wat reeds 16,7km/h is.

Ik merk op dat de snelste 10km loper gisteren de ganse wedstrijd sneller dan mijn sprint tempo gelopen heeft. Toch ben ik weer tevreden met mijn snelste ronde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten