maandag, augustus 28, 2006

Horeca en lopen

Ochtendgewicht: 79,4kg
Tijd: 24min49
Afstand: 5.2km
GHS: 162

Door een zwaar horeca-weekend. De training van zaterdag naar zondagmorgen moeten verplaatsen. En ook dat was geen makelijke opgave. Vrijdagavond 2h30 als ik mijn nestje terug zag, en om 7h er terug uit om Loughlin naar de voetbal te brengen. Zaterdag terug 2h30 en er uit om 9h om de training te kunnen afwerken om daarna terug direct de horeca ten dienste te zijn.

Maar bij het opstaan viel het gevoel mee. Opdracht was 5km in wedstrijdtempo, of een oefenwedstrijd lopen. Geen wedstrijd gevonden die mij goed uitkwam. Dus naar de vertrouwde piste. Eens ik begon te lopen voelden de billen nogal zwaar. Toch waren mijn ronde tijden behoorlijk goed. Uiteindelijk leverde mij dit een gemiddelde van 12,57km/h op. Iets minder dan in een echte wedstrijd. Maar hier ben ik toch tevreden mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten