woensdag, augustus 30, 2006

Temporuns


Ochtendgewicht: 79,3kg
Tijd: 41min34
Afstand: 7.2km
GHS: 151

Alweer een nieuwe trainingsvorm. Persoonlijk vind ik dat dit schema mij vrij veel afwisseling brengt. Sorry Johan, mijn mening is dus anders dan die van jou (Johan verkiest schema van runnersworld boven myasics). Een trainingsvorm die mijn concentratie vraagt. Ik start altijd met een heel rustige wandel en lichte loopronde. En dan start ik met de eigenlijke training. 6 rondjes zone3, dan 4 rondjes versnellen, en dan 3 rondjes aan 10km tempo, tenslotte nog eens 5 rondjes in zone 3. En ik eindig altijd met nog een rondje uitwandelen en lichte looppas.

En ik vind dat dit ongelooflijk goed gelukt is voor de eerste keer. Je kan dit trouwens goed zien op de grafiek met de rondesnelheden. Ik probeer deze toe te voegen. We zien wel als dit gelukt is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten