dinsdag, augustus 29, 2006

Konijn

In opvolging van de duifjes van Bart Wellens wordt weldra overal gesproken over mijn konijntjes.

Doordat mijn vrouwke een interim aanvaarde tot 22h 's avonds moest ik mijn training van gisteren verleggen naar deze morgen. Om 7h moeten opstaan en maar om 9h kunnen beginnen werken. Daartussen wel 5,2km in zone 3 gelopen. Rustig aan dus. De details moeten nog opgeladen (Sonic-link van Polar) worden. En het ging naar mijn gevoel zeer goed. Zou dat het gevolg zijn van dat konijntje van gisteren-avond? Als iemand vlug doorstapt vraagt men toch ook "konijnepoten gegeten?". Zou dat een oude volkswijsheid zijn? Moet wel zeggen dat ik niet de poten nam, maar 't was wel konijn hè. In ieder geval 't heeft gesmaakt. Zowel het konijn met biersaus, appel-wortelmoes met koriander en frieten als de duurloop.

Om organisatorische reden gaat mijn vrouwke die interim de rest van de week niet meer verder zetten. En dan bedoelt ze niet het organiseren van mijn looptrainingskes, maar het regelen van de opvang voor de kinderen. Ik moet in ieder geval niet meer zo vroeg opstaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten