maandag, augustus 25, 2008

Bloso draait kraan toe

Deze middag vlug naar de Blaarmeersen. Heb er 9,83km in 1h01m51s gelopen met GHS 131. En na de training merkte ik dat Bloso de kraan dicht gedraaid had. Niet de geldkraan wegens een gebrek aan Olympische medailles. Maar de warm water kraan wegens technisch defect. Besluit van de training: HS alweer net iets te hoog. Zoals ik reeds aangaf is de conditie tov 1/8 een klein beetje achteruit gegaan. Hopelijk normaal in het zware trainingsschema. De mooie toer in de Blaarmeersen:Het schema voor de week werd ondertussen bestudeerd en aangepast:
Ma 10km herstelloop
Di rust
Wo 12km LSD
Do Intervals
Vr rust
Za wedstrijd Nevele
Eventueel al lopend er naar toe als 25km training. Dan wordt zondag een rustig herstelloopje. Of als het enkel de wedstrijd is, wordt zondagmorgen de 25km LSD.
Zo 25km LSD
Totaal 70,6km

En Herman die ook te Poeke was, bezorgde deze actiefoto's:

9 opmerkingen:

  1. Toch een heel lage gemiddelde hartslag hoor, ge staat precies toch wel redelijk scherp mijn gedacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twas daar precies leuk in Poeke , denk dat ik meer in Oust vlondren go loepen !! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met je voorbereiding voor Eindhoven. En misschien tot in Evergem en/of Deinze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie training na een dubbel wedstrijdweekend. Goe bezig en mooie weekgemiddelden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je aanbod om samen de LSD te doen. Maar Sandra was je net voor, dus ik ga naar de Gavers op zondagochtend. Misschien een volgende keer!

    Fré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat gaat goed hé Cremke! heel goed bezig,volhoeden zo en run for fun!
    ps; nog bedankt voor je wijze woorden op mijn blog!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi schema in het vooruitzicht;je bent goed bezig zowel op wedsrtijd als op training!Loop je de IFF ook ?Of doe je die mee als training op Eindhoven?

    groetjes

    Johan Watthy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een fantastische wedstrijd gelopen daar in Poeke. Ik kon niet aanpikken toen je mij passeerde.

    BeantwoordenVerwijderen