zondag, augustus 17, 2008

Trainingsweek 4 - 5

De rustige trainingsweek 4 is afgewerkt. De herstelloop van 6km voor vandaag laat ik vallen. Ik loop straks mijn kilometers wel tijdens het opdienen. 't zal nodig zijn. Gisteren op één dag tijd meer dan anderhalve kilo er bij. Waar BBQ's niet allemaal goed voor zijn hè. In de weekgrafiek valt het duidelijk op dat het een kalme week was.

En wat brengt trainingsweek 5?
dag 29: 3km + 8 x 1km + 200m herstel + 3km
dag 30: 20km LSD
dag 31: 6km herstel
dag 32: rust
dag 33: 12km LSD
dag 34: 6km herstel
dag 35: testwedstrijd 1/2 marathon
Weektotaal 80,4km
't Zal weer wat puzelen worden. Normaal loop ik maandag te Evergem, vrijdag vermoedelijk De Pinte (of Sijsele) en zondag te Poeke. Maar dit laatste is geen halve marathon maar een 15km. De intervallekes te Evergem zal wel lukken gezien dit in Lovendegem ook lukte. Maar vrijdag in wedstrijd een 12km LSD zal wel wat moeilijker zijn. Dat zal dus een intensieve duurloop worden in de plaats. En het weektotaal gaat duidelijk weer de hoogte in. En zeggen dat de zwaarste weken dan nog moeten komen.

4 opmerkingen:

  1. Loop vrijdag uw LSD in Sijsele dan kunde mij vergezellen, ik loop toch niet rapper of 6'00" daar, we zullen een km in en uitlopen dan edde ook uw 12km :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook ik start vrijdag in Sijsele als laatste

    waar we gaan uitkomen zien we dan wel weer

    voor de wedstrijd 1 ronde lopen(opwarming) en dan zit je ook aan 12.5 denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 80 km op een week .. Knappe trainingen zou ik zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sterk bezig. 80 km per week.Daar geraak ik nog niet aan.

    BeantwoordenVerwijderen