donderdag, augustus 07, 2008

Dag 18 rustdag

Vandaag is het dag 18 van het schema. Nog 66 of een pak trainings-dagen dus. Vandaag wel rustdag. Dus tijd om het ff over iets anders te hebben. Alhoewel iets anders? 't gaat toch over lopen.

Gezien velen zich vollop in topvorm aan het werken zijn voor Keulen, Helsinki, IFF, Eindhoven enz Zou het toch zonde zijn om die topvorm enkel voor een one shot te houden. Geniet en profiteer van deze topvorm. En brei er nog een mooi verleng stuk aan. De halve marathon van Deinze naar Bellem is een zeer recht bochten-arm parcours langs het Schipdonkkanaal en het kanaal Gent-Brugge. Als de wind goed zit, is dit dus een snel parcours. Is de halve marathon nog wat te lang? Dan zijn er ook nog de afwachtings-joggings. Ik maak er wat reclame voor, en hopelijk komen er zo heel wat bloggers naar dit gebeuren. Dan kan er nadien nog eens lekker bijgepraat worden. Rechts vinden jullie de link voor de info en inschrijving. Alsook een link naar de reeds ingeschreven deelnemers. Voor alle bloggers die laten weten dat ze komen, plaats ik eveneens een link. Zelf zal ik er zeker ook bij zijn. Is het niet als loper, dan zeker als medewerker. Misschien geef ik jullie wel een extra bekerke water langs het parcours. Hopelijk voor veel bloggers "Tot tons".

9 opmerkingen:

  1. Je inschrijvingen voor de vier wedstrijden van de Sportline Runningtour gelden als bewijs. Als je naam drie maal verschijnt in hun database, dan heb je recht op een pakket. Vroeger werd dat na de derde of de vierde wedstrijd ter plaatse uitgedeeld (door omwisseling van je deelnamenummer), nu zal dat ongetwijfeld met een optafellegging van je identiteitskaart gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil wel ...als ik de marathon goed verwerkt heb , doe ik zeker mee ,hou je maar klaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit was vorig jaar mijn eerste halve marathon
    tot aan die brug was het leuk daarna zat ik stikkedood
    hopelijk dit jaar een beetje minder wind ofwel in het voordeel
    hopelijk heb je nog een bekerke over tegen dat ik daar ben

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als de rug mij niet in de steek laat ben ik er zeker bij op 11/11, staat reeds genoteerd in de agenda...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moet 't lukken dat er op die datum nog niets staat. 't Is wel 2 dagen na het BK Canicross. Zonder tegenslag zal ik deelnemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou het kunnen overwegen, maar ik moet eerst heel goed recupereren van kuurne (als de voorbereiding naar wens verloopt en het zwemmen volledig verteerd is), dan op 11 oktober dwars door geluwe (gesponsord door het werk - 14,7), en eigenlijk was ik van plan om ploegsteert mee te doen, maar 't is efkens afwachten tot de derde week van oktober....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou het kunnen overwegen, maar ik moet eerst heel goed recupereren van kuurne (als de voorbereiding naar wens verloopt en het zwemmen volledig verteerd is), dan op 11 oktober dwars door geluwe (gesponsord door het werk - 14,7), en eigenlijk was ik van plan om ploegsteert mee te doen, maar 't is efkens afwachten tot de derde week van oktober....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Update(tje) ben reeds ingeschreven en betaald (geen weg meer terug ..jihaaa!!) maar ik hou er wel een te goed op grondgebied Aalter (heb daar ooit 2x goud had jumping hi hi)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat bekerke water zal wel deugd doen ....
    Gwen.

    BeantwoordenVerwijderen