maandag, augustus 18, 2008

Lindekensjogging

Dag 29 vroeg om 8 intervals van 1km. Met de opwarming, cool down en afstand tussen de intervallen er bij, was 15,4km voorzien.

Ik trok hiervoor naar Evergem naar de Lindekensjogging. Vooraf al wat opgewarmd zodat ik uitkwam op 14,22km. De intervals van 1km ging nog. Maar de recup er tussen was deze keer maar 200m. Dit was wat weinig om de HS voldoende te laten zakken. En daardoor wel een zware training. En na het laatste interval ipv een cool down nog 2 lopers willen bijhalen. Dacht van bij die 2° te blijven en hem in de sprint te verslaan. Maar hij had ook nog een goede sprint over. Wel net niet goed genoeg om den deze voor te blijven :-) Maar HS ging hierdoor wel nog eens vrij hoog. 196 was het maximum.

4 opmerkingen:

  1. Ha ha , eens iets anders I vallekes tegen levende objecten !! probeer dat ook soms in bos met konijnen ,lukt dus nooit !!! van mij tovh :-) knappe wedstrijd Cremke , gaat als maar beter sneller en gemakkelijker zo te zien ps ik begin vandaag aan de km trainingen (met een testje) :-)ik laat je nog wel wat weten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Intervals tijdens wedstrijd, 't is wss wel een raar zicht voor de andere lopers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig hé collega,ik zal je maar al in het oog houden, dat je mij niet verloren loopt op een wedstrijd!!!!!!!!!!!
    Mvg
    Patrick

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goe bezig, cremke !
    Betty en ikzelf zijn al aan het regelen om eventueel Deinze - Bellem op 11/11 mee te lopen.
    We houden je op de hoogte !

    BeantwoordenVerwijderen