zaterdag, augustus 23, 2008

Uitslag Levenslijn loop te Sijsele 22/08/2008

JCA was deze avond op 2 tereinen actief. Zo kan er extra reclame gemaakt worden voor de halve marathon Deinze-Bellem van 11/11/2008. Een deel was naar De Pinte, anderen naar Sijsele. Naast de JCA'ers ook verschillende bloggers. Zo was er Stofke die er zijn rentree maakte. Na Oostkamp wou Gert Luyckx nog eens goed vollen bak gaan. En Feestneus Nico (laat ons toch maar toe er die Feestneus te blijven bijzetten hè Nico) was bereid om "uit te bollen" vlak voor zijn verlof en zo Stofke gezelschap te houden. Ook vermeld in de uitslag het raspaard onder de webloglopers. Maar volgens ons stuurde het paardje haar kat.

Ik moest volgens trainingsschema 12km externe duurloop doen. En Stofke had mij uitgenodigd om hem te vervoegen. Zo zou ik in een wedstrijd mijn hartslag voldoende laag kunnen houden. En zo geschiede. Aan 10km/h (we werden in ons tempo gehouden door een plaatselijke schone) legden we de rondjes af. Beetje ingekort wegens te modderig door de regenval. De finish was nog leuk om zien. 2 dames wilden ons inhalen voor de aankomst. Dit gebeurde en we gaven ze een kleine voorsprong. De plaatselijke schone werd opgepept om haar eindsprint nog ff uit te stellen. Op teken van Nico zette ze de eindsprint dan alsnog in. En kon in een milimeterspurt nog de 2 plaatsjes winst terug af snoepen. Hierdoor kwamen we wel met 6 tegelijk aan. Blijkbaar iets te veel voor de officials, want Stofke en Nico staan zonder tijd in de uitslag vermeld. Als opgevers. Uiteindelijk 8,55km in 51m16s of 10,01km/h met GHS 141. We liepen met ons drietjes (incl Stofke en Nico) nog een extra rondje, en kwamen zo aan 10,69km. Voor alle andere uitslagen, kan je hier te recht.

Morgen een klein herstelloopje. En zondag gaan we naar Poeke, naar de WAF-loop. Om 10h kan je daar kiezen tussen 5, 10 of 15km. Deels door het mooie Poeke-park rond het Kasteel van Poeke. Een echte aanrader deze organisatie. Zaterdag avond is er ook een canicross. Ik denk dat ik er eens ga kijken als ik er Etienne niet kan bespeuren.

7 opmerkingen:

  1. Volgens mij zijn ze nog naar de finischfoto aan het bekijken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alé mijn kat staat er niet op !!! neen ik heb 2weken beslist niet te gaan ,het ging een hele zoektocht en verhuis zijn om een oppas te vinden en daarom ...maar jullie hebben da goe gedaan samen met mijn Kat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En die schone heeft dan nog op ons gewacht toen wij ons laatste rondeke deden, ofwel was ze nog maar net bekomen van haar sprint :-), 't was gezellig, tot een volgende...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Stofke: Ge moogt dat zo publieklijk nie zeggen. Straks krijgt die Sigrig nog problemen met haar vriend. Als hij dan nog moest weten hoe tegen haar zin ze mossels ging gaan eten met hem (en vermoedelijk liever bij ons was gebleven) ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en dat ze bij die zwarte meneer wilde blijven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ewel ben echt blij voor u dat ge voor mij was,maar laat ons hopen dat het niet te dikwijls gebeurt.Ik was niet om aan te spreken,niet omdat ge voor ma was ze.

    BeantwoordenVerwijderen